Autor: Eric Worre
Tytuł: Bądź PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Tytuł oryginalny: Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski
Wydawnictwo: Helion
Ilość stron: 120
Ocena: 7/10
Wszyscy chcemy choć w
miarę dobrze zarabiać. Chcemy otrzymywać godne wynagrodzenie za
czas, który poświęcamy na pracę. Jednocześnie za najbardziej
komfortową sytuację uważamy taką, gdy to, co jest naszym
zawodowym zajęciem możemy zakwalifikować do grupy zajęć
lubianych, niosących sporą dawkę samozadowolenia, samorealizacji,
ba będących po prostu naszą życiową pasją. Sytuacja idealna,
prawda? Któż z nas nie chciałby zajmować się zawodowo tym, co
zwyczajnie daje nam radość? Przyznam szczerze, że sama chciałabym
znajdować się w takiej właśnie, komfortowej sytuacji, że moja
praca jest jednocześnie moją życiową pasją. Co prawda, to czym
obecnie się zajmuję poniekąd mnie satysfakcjonuje, niemniej zawsze
może być lepiej, czyż nie? W związku z tym stale staram się
poszerzać swe zawodowe horyzonty, dowiadywać się więcej, uczyć
się nieustannie, pogłębiać wiedzę, może nawet w pewnym momencie
zupełnie się przekwalifikować, gdy trafię na coś, co mnie
zainteresuje i całkowicie wciągnie. Dlatego też zdarza mi się
czytać książki traktujące o różnych dziedzinach działalności
zawodowej. Zazwyczaj są związane z tym, czym param się w pracy na
co dzień. Czasem jednak sięgam po lekturę, która zdawać by się
mogło mocno odbiega od mego zawodowego profilu, niemniej tematyka
danej książki akurat mnie znacząco frapuje i chcę zgłębić
interesujący mnie temat.
Tak było i tym razem.
Miałam możliwość sięgnąć po dość skromnych rozmiarów,
niemniej sporo treści niosącej w sobie, książkę pt. „Bądź
PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” autorstwa
Eric'a Worre'a. Zainteresował mnie mocno przedmiot tego dość
intensywnego w wymowie acz niepozornego poradnika. Traktuje on bowiem
o marketingu sieciowym, inaczej określanym jako marketing
wielopoziomowy. Marketing sieciowy to strategia marketingowa i sposób
funkcjonowania firmy oraz jej współpracowników, zwanych
dystrybutorami. W firmie działającej na zasadach marketingu
sieciowego sprzedawca buduje własną strukturę handlowców. W tej
strukturze każdy z handlowców wynagradzany jest na podstawie
obowiązującego w danej firmie planu marketingowego. Marketing
sieciowy jest bardzo mocno rozwinięty w Stanach Zjednoczonych. W
Polsce nie osiąga on aż tak wielkich rozmiarów, niemniej jest dość
mocno widoczny na krajowym rynku. Na tej zasadzie sprzedaje się w
Polsce m.in. kosmetyki, odzież, suplementy diety, sprzęt
gospodarstwa domowego czy usługi telekomunikacyjne.
Eric Worre w „Bądź PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” zabiera swego czytelnika do świata, w którym podstawową wartością człowieka pracującego jest nie czas, jaki swej pracy poświęca, lecz jego wydajność, bo tak obecnie przecież funkcjonuje wolny rynek. Liczy się skuteczność, a nie to, że ktoś w jakiś projekt włożył mnóstwo czasu i pracy. Eric Worre w prostych krokach odsłania tajemnicę, jak w świecie, w którym coraz mniej liczy się pracownik, uniezależnić się od pracodawcy, postawić na siebie i osiągnąć sukces. Na własnym przykładzie, na podstawie własnej zawodowej kariery, prezentuje jak odnieść sukces jako marketingowiec sieciowy. I zachęca do właśnie takiej działalności zawodowej swych czytelników. I zdawać, by się mogło, że jest to pozycja skierowana wyłącznie do ludzi parających się tą właśnie profesją. Nic bardziej mylnego. Eric Worre daje bowiem mnóstwo rad, które z pewnością będą bardzo pomocne również w zupełnie innych niż marketing sieciowy zakątkach rynku. To książka, którą z pewnością powinien przeczytać każdy marketingowiec. Odkryje w niej bowiem mnóstwo cennych uwag, które z łatwością można przełożyć na codzienność w niemal każdym biznesie. Eric Worre wskazuje zarówno na to, co warto robić, jak i na to, co absolutnie jest niewskazane. Daje mnóstwo przykładów, daje również gotowe rozwiązania. Wskazuje jak pracować, jak rozmawiać z ludźmi, jak nie popełniać nieustannie tych samych błędów, jak się rozwijać i jak zarabiać więcej. A wszystko to, jest naładowane mnóstwem pozytywnej, twórczej energii. Polecam.
Eric Worre w „Bądź PRO! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym” zabiera swego czytelnika do świata, w którym podstawową wartością człowieka pracującego jest nie czas, jaki swej pracy poświęca, lecz jego wydajność, bo tak obecnie przecież funkcjonuje wolny rynek. Liczy się skuteczność, a nie to, że ktoś w jakiś projekt włożył mnóstwo czasu i pracy. Eric Worre w prostych krokach odsłania tajemnicę, jak w świecie, w którym coraz mniej liczy się pracownik, uniezależnić się od pracodawcy, postawić na siebie i osiągnąć sukces. Na własnym przykładzie, na podstawie własnej zawodowej kariery, prezentuje jak odnieść sukces jako marketingowiec sieciowy. I zachęca do właśnie takiej działalności zawodowej swych czytelników. I zdawać, by się mogło, że jest to pozycja skierowana wyłącznie do ludzi parających się tą właśnie profesją. Nic bardziej mylnego. Eric Worre daje bowiem mnóstwo rad, które z pewnością będą bardzo pomocne również w zupełnie innych niż marketing sieciowy zakątkach rynku. To książka, którą z pewnością powinien przeczytać każdy marketingowiec. Odkryje w niej bowiem mnóstwo cennych uwag, które z łatwością można przełożyć na codzienność w niemal każdym biznesie. Eric Worre wskazuje zarówno na to, co warto robić, jak i na to, co absolutnie jest niewskazane. Daje mnóstwo przykładów, daje również gotowe rozwiązania. Wskazuje jak pracować, jak rozmawiać z ludźmi, jak nie popełniać nieustannie tych samych błędów, jak się rozwijać i jak zarabiać więcej. A wszystko to, jest naładowane mnóstwem pozytywnej, twórczej energii. Polecam.
Za możliwość przeczytania książki dziękuję:
Na razie mnie ta tematyka nie dotyczy, ale za kilka lat może się skuszę na tę publikację.
OdpowiedzUsuńNiestety, chyba tym razem nie dla mnie :)
OdpowiedzUsuńCiekawy temat, tak ogólnie, ale książkę raczej sobie odpuszczę :)
OdpowiedzUsuń