sobota, 6 kwietnia 2013

Krótkie podsumowanie marca i kolejny wiosenny stosik

Marzec skończył się kilka dni temu, lecz dopiero teraz mam chwilę, by zrobić małe rozliczenie z czytelniczymi osiągnięciami.

W marcu udało mi się przeczytać i wysłuchać:
1. Dzień miodu - Annia Ciezadlo - audiobook i książka tradycyjna (dopiero uczyłam się słuchać książek) - recenzja wkrótce,
2. Grę z mordercą - Ali Knight,
3. Miłosne konstelacje - Katarzyna Błeszczyńska (audiobook),
4. Kto zabił Jezusa? - Paweł Lisicki,
5. Trafny wybór - J. K. Rowling.

Liczę, że kwiecień będzie bardziej obfity w czytanie.

Pojawił się u mnie też kolejny wiosenny stosik.

A oto on:


1. Charlaine Harris - Prawdziwe morderstwa,
2. Mira Grant- Przegląd Końca Świata. FEED,
3. Meredith Goldstein - Single,
4.  Nadine Gordimer - Ludzie Julya,
5. Margaret Dilloway - Sztuka uprawiania róż z kolcami,
6. Stephen Rebello - Alfred Hitchcock. Nieznana historia Psychozy,
7. H. P. Lovecraft- Koszmary i fantazje. Listy i eseje
8. Katarzyna Enerlich - Prowincja pełna smaków.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję nabytków!! Po raz kolejny dzisiaj widzę "Single" i "Sztukę uprawiania róż z kolcami" Te dwa tytuły przewijają się na wielu blogach i mają pozytywne recenzje. Tym bardziej się cieszę, bo posiadam je w swojej biblioteczce:))
    Życzę miłego czytania:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i też życzę miłej lektury :-)

      Usuń
  2. Widzę bardzo ładny stosik:) Jestem ciekawa "Prowincji pełnej smaków".
    Jeśli chodzi o podsumowanie, to osobiście za nim nie przepadam, dlatego ciężko mi się cokolwiek na temat twojego wypowiedzieć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Ja lubię takie małe rachunki sumienia :-)

      Usuń
  3. wszystkie pozycje są mega ciekawe, sama nie wiem co bym chciała najpierw przeczytać, chociaż u mnie pierwsza w kolejce jest książka „Troje” S. Lotz, tego nic nie przebije :) premiera niedługo :) jesli lubisz mocne thrillery to polecam :) na drugim miejscu bedzie któraś z Twoich propozycji, jeszcze nie wiem która, nie moge sie zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli masz ochotę wyrazić swą opinię, zapraszam serdecznie. Wszelkie uwagi będą mile widziane, jednakże zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i zawierających wulgaryzmy. I jeszcze jedno. Proszę, nie spamuj.