niedziela, 3 marca 2013

Nowe nabytki

Wiosna zbliża się coraz większymi i szybszymi krokami a wraz z nią rozrasta się moja biblioteka. Tęskni mi się już za lekturą na świeżym powietrzu. Jeszcze daleko do czytania w hamaku i na leżaku, ale w parku przy pachnącym krzewie lub kwitnącej jabłoni czy wiśni już zdecydowanie bliżej. Na ten słodki czas lektury przygotowałam sobie mały kopczyk ostatnich, jeszcze zimowych a już prawie wiosennych, książkowych zdobyczy. Wiem jedno... wiosna będzie zaczytana. 

Jakoś nie mogę się przekonać do słuchania audiobooków. Niby słucham a jednak trochę mniej do mnie dociera z treści niż wtedy, kiedy czytam sama. Dlatego właśnie wśród lektur Dzień miodu. Zafascynowała mnie ta książka i musiałam mieć papierową wersję. Ot, taki ze mnie staroświecki czytelnik.

W kolejności:
1. Ali Knight - Gra z mordercą
2. S.J. Bolton - Ulubione rzeczy
3. AnniaCiezadlo - Dzień miodu
4. Maureen Lee - Nic nie trwa wiecznie
5. Oriana Fallaci - Wywiad z władzą
6. Aleksandra Szarłat - Prezenterki
7. Beata Pawlikowska - Blondynka w kwiecie lotosu.

Szczęśliwa siódemka.

6 komentarzy:

  1. ciekawe tytuły :)
    gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Mam wielki apetyt na wszystkie te tytuły a tak niewiele ostatnio czasu. A szkoda. Mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj w autobusie siedziałam z dziewczyną, która czytała Ulubione rzeczy i całkiem zainteresowałam się tą książką. :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Lektura jeszcze przede mną i nie mogę się doczekać. Gdyby doba była dłuższa ;)

      Usuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie książka Beaty Pawlikowskiej. Przyjemnej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chwilowo czeka na półce na swoją kolej ... przejrzałam jedynie od strony wizualnej. Jak zwykle u Pawlikowskiej przepiękne zdjęcia. Aż chce się spakować plecak i ruszyć w świat.

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli masz ochotę wyrazić swą opinię, zapraszam serdecznie. Wszelkie uwagi będą mile widziane, jednakże zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i zawierających wulgaryzmy. I jeszcze jedno. Proszę, nie spamuj.