poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wakacje - Czarnogóra - fotorelacja

Piękne i jak zwykle za krótkie okazały się moje wakacje, a właściwie zagraniczna, wyjazdowa ich część, gdyż urlop mam jeszcze do niedzieli. W tym roku wraz z mężem i synkiem wyjechaliśmy do Czarnogóry. Pojechaliśmy autem i muszę pochwalić mojego synka, gdyż niespełna dwulatek dał radę bez większego marudzenia spędzić po 12 godzin w samochodzie przez dwa dni podróży w każdą stronę. Przydały się ulubione zabawki i tablet napakowany po brzegi bajkami. Ponad 1000 km każdego dnia, po drodze polskie drogi (ufff), słowackie, węgierskie i chorwackie autostrady a także drogi wolniejsze w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze i dojechaliśmy, szczęśliwie, do Herceg Novi. 10 pełnych dni plażowania, chilloutu i odrobiny zwiedzania. Piękna pogoda opuściła nas tylko na krótką chwilę. Jedna burza i krótki, acz obfity, deszcz. Było pięknie, popatrzcie.

Ten widok z tarasu i w zasadzie też z samego łóżka oszałamiał mnie o każdej porze dnia i nocy ...

Piękne Herceg Novi....
 

Perast i okolice...

Kotor... sztuka i kotorskie koty ...

Budva, fiord południa i góry ...

A na koniec sweet focia ...

Zdecydowanie polecam odpoczynek w Czarnogórze :)

10 komentarzy:

  1. Piękne widoki, tylko ta długa podróż mnie przeraża. Ja nad nasze polskie morze już z trudem dojeżdżam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę!
    Ale już wiem, do kogo zwrócić się w celu uzyskania porad dotyczących podróży autem w tamte rejony. To tak na przyszłość :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo ! Ja chcę na wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Gratuluję wytrwałości w drodze szczególnie maluszkowi. Ja nie nadaje się do tego typu wypraw bo szybko cierpną mi nogi. :P Zazdroszczę Ci jednak tak przyjemnie spędzonego czasu. Widoki i krajobraz są powalające. Życzę abyś jeszcze nie raz miała tak miły wyjazd. :) Pozdrawiam :D
    PS. Focia na końcu świetna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej jak super! Widok z okna naprawdę piękny. Byłam w Czarnogórze przejazdem, ale na pewno muszę zatrzymać się tam na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ fantastyczne widoki! Cieszę się, że udało Ci się spędzić tak cudowne wakacje w tak wyjątkowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, klimatyczne miejsca:) Aż chciałoby się tam od razu pojechać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoki super - czyli wakacje się udały jednym słowem. My w tym roku także chcieliśmy wyjechać w podróż - do Chorwacji - ale koniec końców zrezygnowaliśmy - za daleka trasa jak dla Kubka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia! Piękne miejsce na odpoczynek i podziwianie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Zapraszam do obejrzenia mojej relacji z wypadu nad Jeziora Plitwickie :)

    http://magdallenamagazine.blogspot.com/2014/06/lato-w-rajskim-ogrodzie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli masz ochotę wyrazić swą opinię, zapraszam serdecznie. Wszelkie uwagi będą mile widziane, jednakże zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i zawierających wulgaryzmy. I jeszcze jedno. Proszę, nie spamuj.