poniedziałek, 24 lutego 2014

Liebster Blog Award #2


Miała być recenzja, lecz zamiast tego wraz z mężem zmitrężę za chwilę odrobinę czasu podczas seansu "American Hustle".

Tymczasem ... odrobina informacji o mnie czyli ... Po raz kolejny w tym roku zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję za nominację Małgorzacie Zaczytanej z bloga Babskie Czytadła i nie tylko!

A o co chodzi?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A oto pytania, które przygotowała dla mnie Małgorzata Zaczytana i moje skromne odpowiedzi: 
1. W jakich czasach chciałabyś żyć?
Zdecydowanie współczesne mi odpowiadają. Są ciekawe i w miarę spokojne. Odrobina pracy i mnóstwo wyobraźni i można rozwinąć skrzydła, realizować marzenia, spełniać pragnienia. Mam również nadzieję, że dane mi będzie w zdrowiu przeżyć jak najdłużej, bo bardzo ciekawi mnie przyszłość.

2. Co jest dla Ciebie celem w życiu?
Moim celem jest realizacja powolutku marzeń, które tkwią we mnie od zawsze. Krok po kroczku. Powolutku, bez pośpiechu i z ludźmi, których kocham u mego boku.

3. Czy wg Ciebie może istnieć przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
Może i może. U mnie się nie sprawdza :D

4. W niedzielne popołudnie najlepiej wypoczywasz...
Już od jakiegoś czasu popołudnia, niezależnie od dnia tygodnia, upływają mi pod znakiem szaleńczego pędu i działania. Odpoczywam, gdy potomek zaśnie.

5. Przez dwa tygodnie wczasów padał deszcz. Co robiłaś w tym czasie?
Jeśli celem było poznawanie nowych miejsc, zwiedzanie to zdecydowanie zwiedzałam. Strugi deszczu mi nie straszne. Jeśli natomiast miało być plażowanie to raczej spędziłam ten czas czytając, oglądając filmy i słuchając muzyki.

6. Czy potrafisz przetańczyć całą noc?
Niestety nie. Tak bardzo kocham spać, że nie dałabym rady. 

7. Na twojej twarzy najczęściej gości...
Uśmiech bądź konsternacja :)

8. Czy zdarzyło się, że ubrałaś się niestosownie do okazji, zupełnie inaczej jak inni?
Oj, zdarzyło, zdarzyło ... w końcu 33 latka na karku za chwilę więc wpadki być musiały :)

9. Jeśli byłabyś zwierzęciem, to jakim?
Kotem :)

10. Na urlop wyjeżdżasz z ...
Mężem, synem, czasem psem, aparatem fotograficznym, laptopem i kilkoma książkami.

11. Ile czasu spędzasz grając w gry komputerowe?
Zero. Ostatnio zagościła w moich progach konsola ... i jak stanęła, tak stoi (z krótkimi incydentami używania).

Tym razem nie nominuję nikogo, co nie znaczy, że nie doceniam Waszej pracy i wspaniałych blogów.

10 komentarzy:

  1. Ja także nie gram w gry komputerowe. Zwyczajnie szkoda mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym była kotem, co łączy się z tym punktem o spaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez jestem śpiochem, choć takim, który ma problemy ze snem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam dzieckiem to właśnie spędzałam wakacje nad morzem, kiedy non stop padał deszcz. Myślałam, że umrę z nudów przez te dwa tygodnie. Teraz spędziłabym ten czas podobnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżby rocznik 81 tak jak ja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jeździliśmy z mężem 4 razy pod rząd nad polskie morze i lało niemiłosiernie, jednak wakacje udane :))) w gry też nie gram, jakoś to nie moja bajka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mogłabym być kotem, byłoby na pewno ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miau kocurki...miau :D
    Dzięki za wzięcie udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli masz ochotę wyrazić swą opinię, zapraszam serdecznie. Wszelkie uwagi będą mile widziane, jednakże zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i zawierających wulgaryzmy. I jeszcze jedno. Proszę, nie spamuj.