sobota, 2 marca 2013

Podsumowanie lutego

Luty, miesiąc krótki, szybko minął. Luty, miesiąc zmian, zmiany przyniósł ogromne. Skończyłam urlop, wróciłam do pracy, opiekę nad synkiem, w swej ogromnej większości, przejął mój niezawodny mąż. Czas się skurczył a zmęczenie przyszło większe niż do tej pory więc, mimo ich skromnego wymiaru, jestem zadowolona z wyniku moich kulturalnych "podbojów i odkryć". 

W lutym udało mi się przeczytać:
1. Marzenia i tajemnice - Danuty Wałęsy,
2. Fabrykantkę aniołków - Camilli Lackberg,
3. Światła września - Carlosa Ruiza Zafona,
4. Dotyk Crossa - Sylvii Day (recenzja wkrótce) oraz
5. Wszystkie boże dzieci tańczą - Haruki Murakami (recenzja wkrótce).

Czasu starczyło mi również na takie, interesujące, pozycje filmowe jak:
1. Niemożliwe,
2. Gangster Squad. Pogromcy mafii oraz
3. Lot.

Wzięłam udział w trzech wyzwaniach literackich (w kolejności alfabetycznej):
1. Book-Trotter,
2. Czytamy kryminały,
3. Polacy nie gęsi oraz
4. Z półki 2013.

Dołączyłam również do zespołu tworzącego blog - wyzwanie literackie Literatura palce lizać - kulinaria w książkach. Na razie "zbieram materiały" do mojej pierwszej tam recenzji i raczej obserwuję. Mam jednak nadzieję, że szybko zacznę aktywnie uczestniczyć w tworzeniu bloga.

Dziękuję wszystkim, w postaci osób trzech, za udział w mojej pierwszej ankiecie. Okazało się, że w 100% kochacie kryminały. Dziękuję raz jeszcze.

A teraz, w końcu zacznijmy marzec :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie. Jeśli masz ochotę wyrazić swą opinię, zapraszam serdecznie. Wszelkie uwagi będą mile widziane, jednakże zastrzegam sobie prawo do usuwania komentarzy obraźliwych i zawierających wulgaryzmy. I jeszcze jedno. Proszę, nie spamuj.